NAK KURUSKAN BADAN...?

Wednesday, 25 December 2013

SABUN MARINE ESSENCE, sabun ajaib...





SABUN APA TU?????? 

JOM BACA DULU.....



Bar Kecantikan Marine Essence dirumus khas untuk menyihatkan, melembapkan dan meremajakan kulit. Ia diperkaya dengan antioksidan dan minyak asli untuk memberikan manfaat yang terbaik untuk kulit anda.

Bar kecantikan Marine Essence memanjakan kulit anda sambil menghidratkan dan melembutkannya. Kulit terasa selembut sutera apabila disentuh.

Diinspirasi daripada bentuk organik kerang laut dengan haruman yang menawan, Bar Kecantikan Marine Essence pasti merangsang anda menggunakannya 
setiap hari!



MACAMNA IA BERFUNGSI???

Mampu menyelesaikan masalah2 berikut:



~ketiak hitam/ berbau
~leher/ pelipat siku gelap
~badan berdaki
~bau badan
~ruam2/ gatal2 kulit/panau/kurap
~eczema
~parut pada muka/badan
~jerawat di badan/ muka
~jeragat
~kulit sensitif
~kelemumur
~pigmentasi
~stretch mark



Harga RM 35/bar + RM 6(postage)



Berminat, Sila hubungi saya:


Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431



Saturday, 21 December 2013

Dapatkan Stokin Terapi hari ini...murah,murah!!





Secara khususnya Setokin Terapi Ushine memberikan pelbagai manfaat seperti di bawah ini :

Mengurangkan sakit sendi dan lenguh kaki
Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi serta gaut
Bertindak sebagai refleksiologi kepada kaki
Melancarkan darah
* Membantu masalah tidur
Mengurangkan stress
Menyihatkan Jantung
Memperbaiki sistem imunisasi
Membersih dan mencantikkan kulit
Detoksifikasi
Pemulihan kecederaan
Kesihatan Jantung
Menambah tenaga


HARGA SEPASANG:
Semenanjung     RM49.90 + postage = RM55

Sabah/sarawak  RM52.90 + postage = RM60



Berminat, Sila hubungi saya:
Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431

Wednesday, 18 December 2013

Bedak Arab Kurkoyu dengan harga istimewa...




Bedak Arab Kokuryu adalah bedak 3 dalam 1 (moisturizer, foundation, dan sebagai alas bedak). Sesuai untuk semua jenis kulit. Kulit cerah, gelap, berminyak, kusam, kering semua boleh pakai… Takut muka akan menjadi lebih kusam, lagi berminyak atau GELAP??? Jangan khuatir…Bedak Arab ini akan memberikan wajah anda menjadi sempurna kerana bedak ini mengikut aliran darah kite.. Bedak ini terdapat pelbagai warna yang sesuai dengan kulit orang asia..Sangat mudah dan menjimatkan..Muka akan merasa ringan seperti tidak bermake up

Keistimewaan bedak ini???


Dapat mengecutkan jerawat.. jadi sesiapa yang kulit berjerawat tu, jangan risau lagi.. Bedak ini tak akan menambahkan lagi jerawat dimuka anda


Muka berminyak??? Lebih2 lagi time kite berpeluh mesti banyak minyak keluar kan??  Jangan risau…bedak ini juga akan mengurangkan minyak di muka hanya tekapkan tisu dimuka minyak tidak akan kelihatan lagi malah muka kelihatan lebih berseri..


Bedak ini di sahkan HALAL boleh dibawa solat jika masih terlekat lagi selepas ambil wuduk..


Bedak ini tahan sehingga lebih 8 jam. Tak perlu nak topup bedak lagi dah..hanya sekali je.


Sesuai untuk semua aktiviti yang anda ingin lakukan seperti bersukan, dinner, acara formal dll. Amat sesuai kepada mereka yang tidak suka bermake up tebal atau berada depan cermin lama.


Tidak melekat pada tudung atau pada pakaian tidak seperti compact powder lain.



Cara nak pakai pulak amat mudah je.. Semudah dan secepat 1, 2, 3..


1-    Basahkan span yang dibekalkan dengan air yang bersih

2-   Sapu span tadi pada bedak (sikit/nipis je)
3-   Apply la kat muka. Sapu dengan rata

Ta daaa… dah siap!!  


Lihat la perbezaanya… lepas pakai tu jangan lupa cuci balik span dan dikeringkan. Tak perlu dimasukkan ke dalam plastik lagi dah..kalau nak boleh je..tapi pastikan span tu kering takut nanti bila nak pakai, span berbau tak selesa pulak…



Terdapat 5 pilian warna :


1- Cherry pink (untuk kulit cerah)

 2- Cherry (untuk kulit cerah sederhana)
3-Roshelle (kulit putih cerah)
4-Russet(sederhana cerah warna/natural-warna selamat sesuai semua jenis kulit)
5-Orange Blush(kulit sawo matang)



Testimoni saya sendiri telah mencubanya malah masih mengekalkan penggunaannya.


Harga tak mahal pun… RM40 termasuk postage.





Berminat, sila hubungi saya:

PM@whatsap 017-6671431

Sunday, 15 December 2013

Dapatkan wajah gebu secara semula jadi dgn K-Colly Sweet 17

Produk K-Colly Sweet 17 memberikan wajah anda putih dan gebu dlm masa 3 hari shj.. Ianya selamat berasaskan bahan semulajadi bukan sebagai agen menghakis. jangan ragu-ragu dengan keupayaan produk ini!!!




Produk K-COLLY SWEET 17 kini sangat popular sebagai supplement yang mampu
memperbaiki dalaman dan kecantikan kulit luaran seseorang wanita. Penggunaan skincare yang bagus sahaja tidak mencukupi kerana tanpa kesihatan yang baik, ia akan merencatkan penampilan dan mengurangi keserian wajah individu terbabit. Justeru, amalkan pemakanan yang seimbang, minum cukup air, elakkan masalah yang boleh menyebabkan tekanan/stress serta mendapatkan rehat/masa tidur yang berkualiti adalah asas untuk kekal cergas dan bertenaga sepanjang hari.



 CARA PENGAMBILAN:


- Masukkan setengah scoop serbuk K Colly ke dalam mulut secara perlahan-lahan.

- Biarkan 3-5 saat, serbuk akan mencair dengan bantuan enzim air liur. Khasiat dan nutrisi K Colly Sweert 17 lebih cepat meresap ke dalam salur darah berbanding dengan cara dikacau/dilarutkan dengan air. Makan  1 jam sebelum sarapan dan sebelum tidur.

- Rasa manis2 buah. Sedap.

- Boleh diambil lelaki dan wanita. Selamat diambil oleh wanita hamil, bebas pengawet, pewarna dan perasa tiruan serta tanpa gula tambahan.



Tak mahal pun... berbaloi dengan hasilnya!!! 



Hanya RM 150 sahaja.Postage adalah free..



Untuk melihat testimoni pengguna yang telah menggunakan produk ini sila klik 



                                                              Sila:

sms@whatsapp ke : 017-6671431



Thursday, 12 December 2013

Tip-tps penggunaan sabun MARINE ESSENCE




Tips-tips penggunaan Sabun MARINE ESSENCE :

1-    Potong kecil-kecil (seperti di bawah)

2-    Simpan ditempat yang kering selepas digunakan atau keringkan selepas setiap kali penggunaan


3-    Pakai mandian harian terlebih dahulu, kemudian sental di bahagian yang perlu sahaja dengan sabun MARINE ESSENCE

4- Dengan mengamalkan tips-tips di atas sabun ini boleh tahan lebih sebulan...

5- Boleh pakai sekerap mana sambil berjimat..






Potong Kecil-kecil macam ni...







Harga: 1 KOTAK ( 3 BAR)= RM105 + POSTAGE RM6 SM/ TM10 SS
1 BAR = RM35 + POSTAGE RM6 SM/ RM10 SS




Berminat, Sila hubungi saya:


Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431


Tuesday, 10 December 2013

Dhias Perfume...Murah,murah pasti puas hati!!!




Anda inginkan perfume jenama terkemuka tetapi dengan harga yang murah???  Tahan selama lebih 8 jam?? 

Kami ada menjual perfume pelbagai jenama terkemuka dengann harga yang jauh lebih murah. 99% baunya adalah sama yang original. Perfume ini adalah dari jenis edp tahan lebih 8 jam malah telah dicuci pun bau tetap masih melekat. 

Khas untuk lelaki dan perempuan yang mementingkan penampilan dan keyakinan diri dengan wangiaan yang berjenama… ;)

Lagi...

Sekali cuba pasti anda tidak teragak-agak untuk order lagi..


Tidak mahal, hanya RM:40. Tambahkan RM: 7 untuk kos penghantaran.


Tak percaya, cuba dulu sebotol... ;)


Jika berminat hubungi saya:

  Sila sms/whatsapp ke : 017-6671431

Wednesday, 4 December 2013

DNARS SKIN CARE untuk kejelitaan asli...





Set Dnars sesuai untuk kulit jerawat, berminyak dan normal.


Dnars Skincare dapat mengatasi pelbagai masalah kulit :-
* Menghilangkan jerawat & parut bekas jerawat
* Menyamarkan & menghilangkan bintik-bintik hitam & putih di wajah
* Mengecilkan pori-pori
* Pigmentasi atau warna kulit tidak sekata
* Memutihkan & mencerahkan warna kulit
* Meremajakan & membuatkan kulit nampak bercahaya
* Menegangkan kulit muka sehingga anda kelihatan lebih muda
* Menghilangkan parut di wajah
* Menghilangkan kedutan
* Mengatasi masalah jerawat
* Mengatasi masalah jeragat
* Menyerikan kulit yang kusam




Setiap set akan mengandungi:
*2 jenis sabun
*1 day cream

*1 night cream



Harga yang sungguh istimewa hanya RM 57(semenanjung), RM 60(Sbah/Sarawak)
Postage adalah free!!!




 Berminat, Sila hubungi saya:


Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431

Saturday, 30 November 2013

Testimoni SABUN MARINE ESSENCE Berkesan....





Setiap kali selepas saya menggunakan sabun MARINE ESSENCE :

Badan terasa segar dan fikiran juga tenang.
Bau sabun terlekat selepas mandian sungguh harum bau badan..
Jerawat dibadan juga makin kurang, kulit terasa sedikit cerah.
Bau badan makin kurang kini tidak perlu memakai deodorant setiap hari…
Gatal di bahagian kaki pun sudah berkurangan
Sabun tidak mudah cair walaupun terendam di dalam air untuk beberapa ketika
Sabun 1 bar boleh tahan 2 bulan.
Harga memang setanding dengan kualiti.


** Sabun terbaik yang pernah saya jumpa!!!! ***


Ikuti testimoni saya yang lain di sini




1 KOTAK ( 3 BAR)= RM105 + POSTAGE RM6 SM/ TM10 SS
1 BAR = RM35 + POSTAGE RM6 SM/ RM10 SS





Berminat, Sila hubungi saya:


Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431

Thursday, 28 November 2013

Testimoni MAIXARA C- SENTIAL Episod 2






Selain masalah jerawat, masalah kulit kusam juga dapat di atasi dengan penggunaan produk MAIXARA C SENTIAL.



Seperti yang dijanjikan, testimoni ke dua saya adalah:


Saya mengalami masalah kulit yang kusam. Air masak atau air putih dalam seminggu tak minum pun taka pa.. Bila air dah kurang dalam badan macamna kulit nak jadi berseri-seri…?? Itulah masalah saya… tak suka minum air masak. Ada je alasan untuk menggelak.


Sebelum mengguna MAIXARA C- SENTIAL, kawan-kawan berpesan jika ambil MAIXARA C- SENTIAL mesti minum air masak banyak untuk membuang toksin dalam badan.. Memang betul, walaupun saya tidak suka minum air masak tetapi dia akan merangsang otak kita untuk minum. Oleh itu setiap pagi saya mesti ke tandas terlebih dahulu untuk membuang toksin. Kulit saya pun terasa makin cerah,gebu dan kini kelihatan sedikit lembap dari sebelumnya.. Itulah fungsi MAIXARA C- SENTIAL memutih, mengebu dan menyerikan wajah disamping membuang toksin dalam badan. Badan terasa makin ringan.

Selain itu, masalah strech mark atau selulit yang saya alami semasa mengandung dulu kini telah pudar. Terasa sungguh gembira tak perlu penat-penat cari krim atau sapu losyen menghilangkan kesan stretch mark tu lagi.. saya ni bukan lah jenis yang rajin sapu-sapu losyen. Rajin untuk membeli dan akhirnya buat hiasan dalam almari itu hobi saya..



Saya amat bersyukur kerana telah memilih produk yang betul untuk mengatasi masalah-masalah yang saya hadapi. Kini saya berasa yakin apabila berada bersama-sama dengan kawan-kawan. Saya juga telah berani untuk bergambar pada bila-bila masa kerana masalah saya sudah mendapat penyelesaian…


Tumit saya yang dulunya banyak pecah-pecah kini juga telah berkurangan. Terima kasih MAIXARA C- SENTIAL...



Diambil setiap hari selepas makan malam. Hanya sebiji sudah mencukupi. Satu botol tahan 2 bulan..

Untuk keistimewaan Maixara sila ke sini


Harga RM 70 + RM 6(postage)



Berminat, Sila hubungi saya:


Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431

Saturday, 23 November 2013

Percaya atau tidak….???



Meja berselerak adalah orang yang lebih kreatif… terdapat kajian yang mengesahkannya… oleh itu jangan kita menyalah anggap kepada pekerja atau anak-anak yang menyelerakkan meja kerana dia sedang belajar untuk menjadi kreatif..



so, meja berselerak bukan lagi dicop sebagai pemalas atau tiada 5s dalam diri seseorang lagi dah yea..hehe...






Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431
Facebook: Norazizainaini.

Tuesday, 19 November 2013

Minggu penuh dengan ujian dan dugaan… Episod 3


Setelah berminggu-minggu dengan penuh cabaran kini tiba minggu penyelesaian… Alhamdullilah…berkat kesabaran yang kuat, dapat juga saya menempuh segala ringtangan dengan penuh siksa hanya Allah saja yang tahu. Hanya pada Allah saja tempat mengadu, hanya pada Allah saja ku pohon dipermudahkan urusan…




Hanya berdoa,bersolat yang tidak putus-putus minta keampunan,keredhaan dan diringankan bebad...




Kini puteri kesayagan kami telah masuk 11 bulan… seperti bulan-bulan sebelum ini, stiap kali bertukar bulan saya terpaksa menyesuaikan time barunya.. begitu juga pada bulan ini.. Saya akan cuba menyesuaikan time tidur,time menyusu, time main puteri ku itu dengan cepat.


Cepat saya dapat menyesuaikan diri saya, maka cepatla saya dapat mengatur jadual harian saya.. Masa untuk sayamenguruskan hal rumahtangga, menguruskan hal diri, menguruskan bisness, masa untuk berehat dan pelbagai lagi..



Lega rasanya, lapang sungguh dada apabila semuanya selesai.. Hanya fikir rutin harian saja.. Tak perlu memikirkan masalah-masalah lagi..  



Sedikit renungan...






gambar dari carian google





Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431
Facebook: Norazizainaini.

Sunday, 17 November 2013

Testimoni MAIXARA C- SENTIAL terbukti berkesan...


Assalamualaikum w.b.t

Saya ingin berkongsi sikit pengalaman saya dengan  MAIXARA C SENTIAL 
Setelah beberapa bulan menjadi pengguna kepada Maixara C Sential kini saya benar-benar pasti akan kesanya pada saya..

Saya mempunyai masalah kulit muka yang sangat berminyak. Kalau minyak kat dapur habis boleh je toskan minyak kat muka ni buat goreng. Muka berminyak so,banyak juga la jerawat tumbuh..

Tambah-tambah bila bulan nak mengambang…  Stress je bila jerawat timbul. Dah la tu,sakit pulak.. tangan ini pulak memang rajin sangat nak picit-picit.. pantang rasa berbiji sikit mula la tangan gatal nak memicit..kesannya muka berparut-parut dan liang roma muka mejadi besar..


Selain muka, badan saya juga ditumbuhi jerawat nasi(yang kecil-kecil). Bila dipicit keluarla minyak berupa nasi tu..syok apabila dapat dikeluarkan kan..? Jerawat-jerawat ini tumbuh disebabkan terdapat lebihan minyak dan bergabung dengan bakteria maka akan keluarlah jerawat.





Satu lagi pantang saya, tak boleh makan kacang tanah. Walaupun kalau difikir secara logik kacang dengan jerawat tiada kaitan langsung tetapi bagi saya ianya ada kaitan. Banyak kali saya buat test setiap kali makan je kacang walaupun hanya sebiji akan muncul la jerawat batu esoknya..

Apabila saya mengambil MAIXARA C SENTIAL, masalah jerawat saya sudah dapat di atasi.. Jerawat mula mengecut, parut menjadi makin pudar.. Liang-liang roma muka pun makin mengecil.. Kini saya tidak takut untuk makan kacang  tanah lagi kerana jerawat sudah tidak kelihatan. Malah time bulan nak mengambang pun jerawat sudah tidak kelihatan.


Jerawat-jarawat pada badan pun dah makin kurang.. Kini saya sudah bebas dari jerawat!!! Saya dah yakin dengan penampilan saya sekarang. Kini saya bebas dari jerawat dan muka berminyak… nak sentuh muka waktu tengahari pun sudah tidak takut lagi..


***Kesimpulannya, MAIXARA C- SENTIAL merawat jerawat saya dan lebihan minyak secara menyeluruh di badan saya.






Cara pengambilan ialah setiap hari selepas makan malam. Sebiji satu kali sehari. Sebotol tahan selama 2 bulan. Berbaloi-baloi.. Harganya juga mampu milik.. perisa strwbery yang enak boleh dikunyah atau dikemam..






Ingin tahu apakah lagi kesan dari produk MAIXARA C SENTIAL pada saya? Testimony ke dua sy di sini..



Harga RM 70 + RM 6(postage)





Berminat, Sila hubungi saya:


Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431


Friday, 15 November 2013

Minggu penuh dengan ujian dan dugaan… Episod 2


Belum pun sempat nak tarik nafas lega untuk aktiviti yang penuh mencabar yang telah dilalui, saya menerima panggilan dari kakak ipar tentang kematian pakcik… Arwah bagi kami adalah ayah kepada keluarga besar kami. Jika arwah dah cakap itu, maka adik-adik,anak-anak,anak-anak saudara,cucu-cicit akan akur dengan kata-kata arwah…Dalam keadaan yang masih terkejut dan blur- blur tu, saya menelefon en.suami suami… Di luar kawasan pulak… Setelah mendail beberapa kali akhirnya berangkatla telefonnya..

Setelah meletakkan telefon saya perlahan-lahan masuk bilik dan berkemas. Hanya mengambil beberapa helai pakaian untuk saya dan en.suami saya beralih pula mengemas pakaian puteri kami. Untuk puteri kami saya, saya memgambil hampir semua pakaian yang ada (baju cantik-cantik tak banyak pun…). Biar lebih, jangan tak cukup.. pampes, semua angkut.. takut nanti susah nak ke kedai.. orang lain sibuk menguruskan kematian saya sibuk nak bershoping pulak nanti… Untuk menggelak perkara itu berlaku, baik bawa lebih bukan kena angkat pun, hanya masuk dalam perut kereta je.. Tidak lupa juga, kelengkapan mandiaan..senang kalau nak menyinggah mana-mana nak mandi boleh terus mandi. Dah siap kemas, en.suami pun sampai tanpa berlengah-lenggah,suami pun memasukkan barang-barang yang saya siapkan tadi ke perut kereta. Kami pun bertolak balik ke Johor. Hujan lebat pulat pada hari itu menyukarkan perjalanan kami. Penglihatan hanya jarak dekat. Tak apa la, biar lambat asal selamat…

Sampai sahaja di perkarangan rumah arwah, ramai saudara mara dan jiran tetangga   berkumpul di llluar rumah.. Hati terasa sayu.. Jenazah pun sudah sampai dah siap mandi dan dikafankan dari hospital. Alahamdulillah, kerja kami dipermudahkan kerana saudara kebanyakkan tinggal berjauhan.
Lepas solat Isyak majlis dimulakan dengan bacaan tahlil dan bacaan surah yasin. Majlis bacaan yasin diteruskan oleh saudara mara secara bergilir-gilir sehingga ke larut malam sambil menunggu seorang lagi anak kepada arwah yang masih belum sampai.

Pada keesokkan, majlis tahlil dan solat jenazah dilakukan. Selesai, arwah dikebumikan bersama-sama dengan saudara yang lain di tanah perkuburan yang tidak jauh dari rumah.

Suasana menjadi sayu dan sunyi. Dalam fikiran saya pelbagai soalan sedang bermain-main,menginsafi, menghitung amalan yang telah lakukan. Adakah aku menghampiri jalan ke syurga?? atau jalan ke neraka?? mintak simpang la malaikat 44...




Adakah aku sudah bersedia untuk mati..?? Adakah amalan aku sudah mencukupi untuk bekalan aku di akhirat??? Adakah Allah menerima segala amalan aku selama ini? Bila giliran malaikat datang menjemput nyawa akku pula?? Pelbagai soalan, membuatkan diriku insaf..

Sebelah malam majlis tahlil untuk arwah dilangsungkan. Alhamdullilah, semua berjalan dengan lancar. Selepas majlis kami terpaksa meninggalkan rumah arwah untuk meneruskan perjalanan hidup kami.







Yang masih hidup ini kena teruskan hidup sambil mensedekahkan bacaan ayat-ayat suci Al-Quran kepada yang telah pergi mengadap Illahi..



Semoga arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan di dalam golongan orang-orang yang beriman. Semoga arwah diringankan siksa kubur dan di akhirat hendaknya.. Amiin. Al-Fatihah…



gambar dari google search






Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431
Facebook: Norazizainaini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...