NAK KURUSKAN BADAN...?

Tuesday 19 November 2013

Minggu penuh dengan ujian dan dugaan… Episod 3


Setelah berminggu-minggu dengan penuh cabaran kini tiba minggu penyelesaian… Alhamdullilah…berkat kesabaran yang kuat, dapat juga saya menempuh segala ringtangan dengan penuh siksa hanya Allah saja yang tahu. Hanya pada Allah saja tempat mengadu, hanya pada Allah saja ku pohon dipermudahkan urusan…




Hanya berdoa,bersolat yang tidak putus-putus minta keampunan,keredhaan dan diringankan bebad...




Kini puteri kesayagan kami telah masuk 11 bulan… seperti bulan-bulan sebelum ini, stiap kali bertukar bulan saya terpaksa menyesuaikan time barunya.. begitu juga pada bulan ini.. Saya akan cuba menyesuaikan time tidur,time menyusu, time main puteri ku itu dengan cepat.


Cepat saya dapat menyesuaikan diri saya, maka cepatla saya dapat mengatur jadual harian saya.. Masa untuk sayamenguruskan hal rumahtangga, menguruskan hal diri, menguruskan bisness, masa untuk berehat dan pelbagai lagi..



Lega rasanya, lapang sungguh dada apabila semuanya selesai.. Hanya fikir rutin harian saja.. Tak perlu memikirkan masalah-masalah lagi..  



Sedikit renungan...






gambar dari carian google





Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431
Facebook: Norazizainaini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...