NAK KURUSKAN BADAN...?

Friday 27 April 2018

DHIAS PERFUME Inspired


Salam semua,

Alhamdullilah, setelah sekian lama menyepi hari ini diberi kesempatan untuk update blog. Saya memohon sejuta kemaafan kepada peminat setia Dhias Perfume kerana telah lama menyepi. Bukan telah tidak beroperasi, kami masih beroperasi. Order perfume tetap kami ambil tetapi kurang aktif untuk menguruskan hal-hal personal sedikit.
Pada entri saya kali adalah untuk memaklumkan bahawa Dhias Perfume telah beroperasi semula seperti biasa. InsyaAllah akan berterusan selagi tiada aral mendatang. Tolong doakan yea..
Sekarang kami open order untuk peminat-peminat untuk membuat pre-order atau ready stok. pelbagai stok jenama terkini yang masuk. boleh PM saya segera....😊😊




Kepada peminat yang belum tahu perfume DP, di sini saya update sedikit mengenai perfume kami.




Dhias Perfume telah lama diperkenalkan semenjak 2011. Perfume kami ini adalah perfume inspired yang dibancuh dan dibotolkan di Bandung dan diimport terus ke Malaysia.
Kualiti perfume kami adalah setanding dengan kualiti perfume yang original. Baunya yang mirip (90%) dengan perfume original. Menggunakan 60% pati dari swiss untuk menjamin ketahanan bau lebih 12 jam. Ianya lebih pekat, senang dibawa.

Dhias Perfume adalah selamat untuk solat. Kerana perfume kami menggunakan alkohol (ethanol) berasakan dari tumbuhan.




Terdapat lebih 100 jenis bauan dan 700 jenis bauan untuk pre-order bagi memudahkan peminat-peminat mendapatkan jenis perfume yang diingini tercapai.

Alhamdullilah, feedback positif dari customer kami dan telah banyak kali repeat order.






Kepada peminat-peminat semua, nantikan DP berwajah baru dan jenis bauan yang lebih terkini di dalam stok kami.

Berminat, Sila hubungi saya:


Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431

                                    
             


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...