NAK KURUSKAN BADAN...?

Thursday 28 November 2013

Testimoni MAIXARA C- SENTIAL Episod 2






Selain masalah jerawat, masalah kulit kusam juga dapat di atasi dengan penggunaan produk MAIXARA C SENTIAL.



Seperti yang dijanjikan, testimoni ke dua saya adalah:


Saya mengalami masalah kulit yang kusam. Air masak atau air putih dalam seminggu tak minum pun taka pa.. Bila air dah kurang dalam badan macamna kulit nak jadi berseri-seri…?? Itulah masalah saya… tak suka minum air masak. Ada je alasan untuk menggelak.


Sebelum mengguna MAIXARA C- SENTIAL, kawan-kawan berpesan jika ambil MAIXARA C- SENTIAL mesti minum air masak banyak untuk membuang toksin dalam badan.. Memang betul, walaupun saya tidak suka minum air masak tetapi dia akan merangsang otak kita untuk minum. Oleh itu setiap pagi saya mesti ke tandas terlebih dahulu untuk membuang toksin. Kulit saya pun terasa makin cerah,gebu dan kini kelihatan sedikit lembap dari sebelumnya.. Itulah fungsi MAIXARA C- SENTIAL memutih, mengebu dan menyerikan wajah disamping membuang toksin dalam badan. Badan terasa makin ringan.

Selain itu, masalah strech mark atau selulit yang saya alami semasa mengandung dulu kini telah pudar. Terasa sungguh gembira tak perlu penat-penat cari krim atau sapu losyen menghilangkan kesan stretch mark tu lagi.. saya ni bukan lah jenis yang rajin sapu-sapu losyen. Rajin untuk membeli dan akhirnya buat hiasan dalam almari itu hobi saya..



Saya amat bersyukur kerana telah memilih produk yang betul untuk mengatasi masalah-masalah yang saya hadapi. Kini saya berasa yakin apabila berada bersama-sama dengan kawan-kawan. Saya juga telah berani untuk bergambar pada bila-bila masa kerana masalah saya sudah mendapat penyelesaian…


Tumit saya yang dulunya banyak pecah-pecah kini juga telah berkurangan. Terima kasih MAIXARA C- SENTIAL...



Diambil setiap hari selepas makan malam. Hanya sebiji sudah mencukupi. Satu botol tahan 2 bulan..

Untuk keistimewaan Maixara sila ke sini


Harga RM 70 + RM 6(postage)



Berminat, Sila hubungi saya:


Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...