NAK KURUSKAN BADAN...?

Sunday 17 November 2013

Testimoni MAIXARA C- SENTIAL terbukti berkesan...


Assalamualaikum w.b.t

Saya ingin berkongsi sikit pengalaman saya dengan  MAIXARA C SENTIAL 
Setelah beberapa bulan menjadi pengguna kepada Maixara C Sential kini saya benar-benar pasti akan kesanya pada saya..

Saya mempunyai masalah kulit muka yang sangat berminyak. Kalau minyak kat dapur habis boleh je toskan minyak kat muka ni buat goreng. Muka berminyak so,banyak juga la jerawat tumbuh..

Tambah-tambah bila bulan nak mengambang…  Stress je bila jerawat timbul. Dah la tu,sakit pulak.. tangan ini pulak memang rajin sangat nak picit-picit.. pantang rasa berbiji sikit mula la tangan gatal nak memicit..kesannya muka berparut-parut dan liang roma muka mejadi besar..


Selain muka, badan saya juga ditumbuhi jerawat nasi(yang kecil-kecil). Bila dipicit keluarla minyak berupa nasi tu..syok apabila dapat dikeluarkan kan..? Jerawat-jerawat ini tumbuh disebabkan terdapat lebihan minyak dan bergabung dengan bakteria maka akan keluarlah jerawat.





Satu lagi pantang saya, tak boleh makan kacang tanah. Walaupun kalau difikir secara logik kacang dengan jerawat tiada kaitan langsung tetapi bagi saya ianya ada kaitan. Banyak kali saya buat test setiap kali makan je kacang walaupun hanya sebiji akan muncul la jerawat batu esoknya..

Apabila saya mengambil MAIXARA C SENTIAL, masalah jerawat saya sudah dapat di atasi.. Jerawat mula mengecut, parut menjadi makin pudar.. Liang-liang roma muka pun makin mengecil.. Kini saya tidak takut untuk makan kacang  tanah lagi kerana jerawat sudah tidak kelihatan. Malah time bulan nak mengambang pun jerawat sudah tidak kelihatan.


Jerawat-jarawat pada badan pun dah makin kurang.. Kini saya sudah bebas dari jerawat!!! Saya dah yakin dengan penampilan saya sekarang. Kini saya bebas dari jerawat dan muka berminyak… nak sentuh muka waktu tengahari pun sudah tidak takut lagi..


***Kesimpulannya, MAIXARA C- SENTIAL merawat jerawat saya dan lebihan minyak secara menyeluruh di badan saya.






Cara pengambilan ialah setiap hari selepas makan malam. Sebiji satu kali sehari. Sebotol tahan selama 2 bulan. Berbaloi-baloi.. Harganya juga mampu milik.. perisa strwbery yang enak boleh dikunyah atau dikemam..






Ingin tahu apakah lagi kesan dari produk MAIXARA C SENTIAL pada saya? Testimony ke dua sy di sini..



Harga RM 70 + RM 6(postage)





Berminat, Sila hubungi saya:


Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...