NAK KURUSKAN BADAN...?

Wednesday, 28 August 2013

DRESS BURBERRY


Monday, 26 August 2013

TESTIMONI MAXARA C- SENTIAL





Saturday, 24 August 2013

TESTIMONI K-COLLY SWEET 17










Friday, 23 August 2013

TESTIMONI EMORRA BE SLYMM


Ramai telah mencuba.... Anda bila lagi...!!! Cuba dulu, baru tahu. Yang penting ianya berasaskan dari bahan semulajadi tak perlu risau!!!!




Assalammualaikum, sy Raz, umur 27 thn, start minum Emorra 26hb jun, first nk share psl rasa emorra, sedaapp sangat, rasa coklat oren, nak mnum pun x rsa susah. Then last week timbang berat 62, skrng 59, alhamdulillah, n perut da x buncit, bibir da x kering, and ni smua dgn bntuan mlalui emorra, ni x sbr nk tgo prubahan kulit plk.. Thanks my best friend sbb kenalkan Emorra, Thanks Emorra!!





Wednesday, 21 August 2013

SABUN CERAH KETIAK...





SABUN APA TU?????? PELIK JE BUNYI NYA....
JOM BACA DULU.....



Bar Kecantikan Marine Essence dirumus khas untuk menyihatkan, melembapkan dan meremajakan kulit. Ia diperkaya dengan antioksidan dan minyak asli untuk memberikan manfaat yang terbaik untuk kulit anda.

Bar kecantikan Marine Essence memanjakan kulit anda sambil menghidratkan dan melembutkannya. Kulit terasa selembut sutera apabila disentuh.

Diinspirasi daripada bentuk organik kerang laut dengan haruman yang menawan, Bar Kecantikan Marine Essence pasti merangsang anda menggunakannya 
setiap hari!



MACAMNA IA BERFUNGSI???

Mampu menyelesaikan masalah2 berikut:

~ketiak hitam/ berbau
~leher/ pelipat siku gelap
~badan berdaki
~bau badan
~ruam2/ gatal2 kulit/panau/kurap
~eczema
~parut pada muka/badan
~jerawat di badan/ muka
~jeragat
~kulit sensitif
~kelemumur
~pigmentasi
~stretch mark








CARA PENGGUNAAN:
Basahkan sehingga berbuih. Kemudian sapukan kepada kulit. Bilaskan dengan air sehingga bersih.



PENYIMPANAN:
Simpan di tempat dingin dan kering. Letakkan di tempat yang kering selepas digunakan





BERMINAT...? 

Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431
Facebook: Norazizainaini.

Sunday, 18 August 2013

Beznyeerrr Angiinn....!!!!!


Seronok melihat anak sentiasa senyum dan bergelak ketawakan?? 

Begitu la pada saya.. Tambah plak, ini la puteri pertama kami, pengalaman pertama yang merubah sepenuhnya kehidupan saya dan suami. Macam tak percaya kehadiran cahaya mata tetapi sesungguhnya saya memang tidak bermimpi di siang hari…Tetapi time dia buat perangai,mak aiii….. menguji 500% tahap kesabaran….



Kisah kali ni, pasal si budak kecik ni la...

Tiap kali masuk kereta mesti bukak ekon... tp kali ni, first time la Dhia Qaisara naik kereta tingkap kereta dibuka.. begitu seronok dia… tetapi macam biasala, tiap kali nak snap muka comel dia tu memang tersangatlah payah..








Suka sangaaaattt.... :) 






Saturday, 17 August 2013

EMORRA BE SLYMM





INGIN TURUNKAN BERAT BADAN DLM MASA YANG SINGKAT TANPA ADA KESAN SAMPINGAN??

EMORRA BE SLYMM berfungsi 8 dalam 1.. (Detox. Burn. Shape. Slim. Firming. Whitening. Anti Aging . Anti Oxide). Ditambah dengan Pre-biotic Fiber, HA, Gluta dan Hydrolyze Collagen.

Terdiri dari bahan semulajadi iaitu Vegetable concentrate (Celery, Parley & Spinach), L-Carnitine, Maquiberry Extract, Cranberry, Raspberry, Strawberry, Fruits fiber, Kiwi Extract, African Mango, Garcinia Cambogia, Orange, Lnulin, Pineapple, Grapeseed, Resveratrol & Organic Psyllium Husk,  Vitamin C, E, B6 dan banyak lagi….

Diformula Teknologi Nano dari Korea

Kelebihan Emorra Be Slymm:

1. Turun KG seawal 3 hari
2. Berdiet tanpa berlapar
3. Membantu merawat jerawat dan parut dengan lebih cepat
4. Membantu menghaluskan, menganjal & melembutkan kulit
5. Bertindak sebagai anti oksida dan an-penuaan
6. Mengatasi masalah perut buncit
7. Membantu pertumbuhan & pembaikan tisu badan
8. Mencegah kanser

Keistimewaan/Kebaikan Emorra Be Slymm: :

1. Berperisa coklat oren yang sangat lazat
2. Mudah dibancuh & terus diminum
3. Boleh di kemam di bawah lidah & terus di telan
4. Tiada gelatin dan dijamin halal
5. Supplemen terbaik untuk lelaki & wanita
6. Rasa kenyang yang berpanjangan
7. Produk kualiti premium keluaran bumiputera
8. Ribuan pengguna berpuas hati
9. Tanpa kesan sakit perut/cirit/ kerap ke tandas

Tesimoni untuk produk ini..

dapatkan sekarang dengan harga tawaran promosi istimewa kami...dengan harga serendah RM150 bagi semenanjung Malaysia dan RM155 bagi Sabah & Sarawak!


Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431
Facebook: Norazizainaini.

BEDAK ARAB KOKURYU




Bedak Arab Kokuryu adalah bedak 3 dalam 1 (moisturizer, foundation, dan sebagai alas bedak). Sesuai untuk semua jenis kulit. Kulit cerah, gelap, berminyak, kusam, kering semua boleh pakai… Takut muka akan menjadi lebih kusam, lagi berminyak atau GELAP??? Jangan khuatir…Bedak Arab ini akan memberikan wajah anda menjadi sempurna kerana bedak ini mengikut aliran darah kite.. Bedak ini terdapat pelbagai warna yang sesuai dengan kulit orang asia..Sangat mudah dan menjimatkan..Muka akan merasa ringan seperti tidak bermake up

Keistimewaan bedak ini???


Dapat mengecutkan jerawat.. jadi sesiapa yang kulit berjerawat tu, jangan risau lagi.. Bedak ini tak akan menambahkan lagi jerawat dimuka anda


Muka berminyak??? Lebih2 lagi time kite berpeluh mesti banyak minyak keluar kan??  Jangan risau…bedak ini juga akan mengurangkan minyak di muka hanya tekapkan tisu dimuka minyak tidak akan kelihatan lagi malah muka kelihatan lebih berseri..


Bedak ini di sahkan HALAL boleh dibawa solat jika masih terlekat lagi selepas ambil wuduk..


Bedak ini tahan sehingga lebih 8 jam. Tak perlu nak topup bedak lagi dah..hanya sekali je.


Sesuai untuk semua aktiviti yang anda ingin lakukan seperti bersukan, dinner, acara formal dll. Amat sesuai kepada mereka yang tidak suka bermake up tebal atau berada depan cermin lama.


Tidak melekat pada tudung atau pada pakaian tidak seperti compact powder lain.



Cara nak pakai pulak amat mudah je.. Semudah dan secepat 1, 2, 3..


1-    Basahkan span yang dibekalkan dengan air yang bersih

2-   Sapu span tadi pada bedak (sikit/nipis je)
3-   Apply la kat muka. Sapu dengan rata

Ta daaa… dah siap!!  


Lihat la perbezaanya… lepas pakai tu jangan lupa cuci balik span dan dikeringkan. Tak perlu dimasukkan ke dalam plastik lagi dah..kalau nak boleh je..tapi pastikan span tu kering takut nanti bila nak pakai, span berbau tak selesa pulak…



Terdapat 5 pilian warna :


1- Cherry pink (untuk kulit cerah)

 2- Cherry (untuk kulit cerah sederhana)
3-Roshelle (kulit putih cerah)
4-Russet(sederhana cerah warna/natural-warna selamat sesuai semua jenis kulit)
5-Orange Blush(kulit sawo matang)



Testimoni saya sendiri telah mencubanya malah masih mengekalkan penggunaannya.


Harga tak mahal pun… RM47 termasuk postage.





Berminat, sila hubungi saya:

PM@whatsap 017-6671431

Friday, 16 August 2013

SABAR..


Sabar itu separuh dari iman…



*** Susah untuk Berjaya melainkan terus berusaha tanpa mengenal putus asa***



"Sabar... teruskan usaha..." 

Itula kata-kata semangat dari kawan- kawan dan cikgu yang tidak putus-putus 
membakar semangat kepada saya.. 

Tidak lupa juga suami tersayang yang sentiasa memberi sokongan sepenuhnya kepada saya untuk lebih berusaha dan tidak mudah putus asa..

InsyaAllah, rezeki Allah sentiasa ada di mana-mana.. sedangkan cacing dalam batu pun boleh hidup, inikan kita manusia yang dianugerahkan dengan akal dan fikiran yang lebih bijak dari makluk yang ada di dunia ini…






Berusaha!!!!!!    Teruskan usaha!!!!!!



















Wednesday, 7 August 2013

SALAM AL-MUBARAK...


Assalamualaikum w.b.t

Salam Ramadha Al-Mubarak..


Sedar tak sedar kita sudah pun berada dipenghujung Ramadhan.. Esok, kita akan menyambut kedatangan Aidlfitri. Bagi kanak-kanak, dah tak sabar menanti Aidilfitri. Nak pakai pakaian baru, menziarahi kawasan-kawan sambil mendapat duit raya.


Terasa sedih dan sayu untuk meninggalkan Ramadhan.. Adakah pada tahun ini aku betul-betul mengahayati dan meggunakan segala syafaat dibulan yang penuh keberkatan ini dengan sepenuhnya? Adakah akan berjumpa lagi Ramadhan untuk tahun hadapan dan seterusnya? Mula la buat calculation.. Itu lah lumrah hidup..datang dan pergi bila sampai masanya..


Andainya itu yang bermain di kepala, apa salahnya menggunakan Syawal untuk menampal balik apa yang kurang di bulan Ramadhan yang lalu dengan membuat puasa sunat 6 hari. Bolehlah memperindahkan lagi mutu ibadat yang kita telah kerjakan.. Hanya 6 hari puasa tetapi ganjarannya seperti setahun amalan puasa… Puasa ini lebih afdal dibuat sejurus selepas Hari Raya Pertama dan dilakukan enam hari berturut- turut..


Tak lupa juga, ada yang dah start fikir bila dapat gaji??? Lepas raya nak makan apa? Kena ikat perut la pulak…!! Aduuss.. Tidak perlu merasa sedemikian..Hari Raya hanya dating sekali je setahun.. Ntah tahun depan kite akan berjumpa lagi atau pun tidak, dapat akan merasai lagi keselesaan hidup seperti hari ini??

InsyaAllah, mari lah kita sama-sama muhasabah diri..


Sebarang Pertanyaan, sila hubungi saya:


Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431
Facebook: Norazizainaini.





SHOPING TIME...


  Bermulala episode baru saya dan suami menyambut Syawal pada tahun ini.. Dengan kehadiran insan yang istimewa dalam hidup saya dan suami iaitu puteri kami yang pertama. Memberikan seribu makna dan perubahan dalam hidup saya dan suami. Tahun lepas, saya menyambut Aidilfitri bersama suami tersayang. Tetapi tahun ini, tambah seorang lagi ahli dalam keluarga iaitu buah hati pegarang jantung kami Dhia Qaisara.. ;)



 Penat bershoping untuk puteri kami sehingga terlupa pakaian untuk badan sendiri.. hahaha..maklum la, pertama kali shoping untuk anak sendiri…belum ini shoping untuk adik-adik je. Seronok menjamu mata memilih pakaian Dhia. Semua cantik-cantik… Harga pun cantik jugak..walaupun tertera less 30%, 50%, 70%.. Tetapi mak aii, hampir RM100 jugak sehelai.. Nasib baik raya setahun sekali je. Kalau tidak, mau botak kepala..Sehelai baju Dhia dua helai baju sendiri.. Tak apa la..hati mama bahagia memandang anak mama berhari raya dengan baju baru yang cantik-cantik walaupun mama pakai pakaian tahun lepas pun tak pe la…



 3 hari 3 malam kami bershoping.. Macam borong sakan..tapi tidak pun..tengok orang beratur nak membayar panjang, kitorg pun patah balik..rasa tak sanggup nak menunggu giliran..nasib baik si budak kecik tu tak buat perangai macam duduk kat rumah… malah, dia syok plak tengok orang ramai, lampu-lampu, suasana yang meriah…tiba masa dah letih sangat, dengan sendiri dia melentok dalam poket kangaroonya (carrier).. Kesian pulak tengok.. mama shoping sampai tak ingat dunia..






Sila Hubungi saya jika terluang di:

 Facebook: Norazizainaini.
Sms@Wassap: 017-6671431


BEDAK TANAKA

 

Bedak Tanaka diperbuat daripada sumber alam semulajadi yang sangat berkesan untuk:
Ø Mengecut dan menghapuskan jerawat
Ø Melembut serta menghaluskan kulit
Ø Memudarkan parut dan mencerahkan kulit
Ø Mengandungi UV protector
Ø Mengandungi vitamin C
Ø Menyejukkan kulit dan mengawal lebihan minyak di kulit muka
Ø Bedak ini harum dan menyegarkan
Ø Terdapat 4 haruman


Berminat,sila pm saya:

Facebook: Norazizainaini.
Fanpage: Dhias-Shop-House-Online






Tuesday, 6 August 2013

TESTIMONI BEDAK ARAB KOKURYU






Macam tak percaya…
tapi percaya la.. ;)

Tak perlu foundation tambahan atau make up tebal-tebal hanya sapuan nipis bedak arab ini sahaja. Amat sesuai bagi mereka yang tidak suka bermake up tebal tetapi ingin penampilan menarik juga sesuai kepada mereka yang tidak mempunyai banyak masa untuk berdepan dengan cermin.. Tiada pengelupasan, kulit muka akan terasa ringan seperti tidak bermake up.

 
                                                SEBELUM                                    SELEPAS






Berminat sila hubungi saya…,

Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431
Email : norazizainani@gmail.com
Facebook: Norazizainaini.

Sunday, 4 August 2013

***SALAM AIDILFITRI.....***


Assalamualaikum w.b.t

Selamat pagi,

Dhias Shop House Online megucapkan Selamat Menyambut Aidilfitri yang bakal menjelma hanya beberapa hari lagi… Semoga raya tahun ini lebih bermakna dan lebih ceria buat semua yang dating melawat http://norazizainani.blogspot.com/ dan https://www.facebook.com/pages/Dhias-Shop-House-Online/278906055584737. Jutaan  terima kasih di atas sokongan anda semua… ;)

Bagi yang baru nak bermula perjalanan, semoga selamat sampai ke destinasi. Pandula dengan selamat ingatlah orang yang tersayang.. Jangan rushing-rushing tau..!
Bagi mereka tidak beraya dikampung atau kampung hanya di sekitar KL ni je, jangan bersedih.. Sambutl ah Aidilfitri ini dengan gembira juga.

Walau di mana kita berada, Aidilfitri tetap mesti disambut dengan gembira setelah sebulan mengerjakan ibadah berpuasa di bulan Ramadhan tibala masanya kita bergembira..

Semoga anda semua dicucuri rahmat dansentiasa diberikan kebahagian dan dilimpahi rezeki yang tidak putus-putus dari Allah. InsyaAllah…,Amiin… ;)


Sila hubungi saya :

Facebook: Norazizainaini.

Sms@Wassap: 017-6671431




Saturday, 3 August 2013

MAIXARA C-SENTIAL
























Serlahkan keserian dan kecantikan dengan cara yang mudah dan menjimatkan..
Hanya sebiji untuk sehari sudah memadai, satu botol untuk 2 bulan..jimat..





Kenapa Maixara C-Sential sangat elok untuk anda :
1. Mengandungi 1000 mg vitamin c di dalamnya.
2. Mengandungi kolagen sisik ikan talapia..ini adalah antara collagen yang terbaik.
3. Mengandungi gluta yang boleh mencerahkan kulit bkan sahaja kulit muka anda tetap seluruh badan.
4. Mengandungi ekstrak strawberi.

KEISTIMEWAAN MAIXARA C-SENTIAL
- Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri.
- Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.
- Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema.
- Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut.
- Anti penuaan dan anti oksida.
- Membantu mengurangkan masalah sinus/resdung dan alahan.
- Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi.
- Menaikkan semula kulit wajah, payudara dan punggung yang ‘jatuh’.

- Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.


Untuk melihat testimoni.. sy pun telah mencubanya sila klik di sini


Harga: RM 70
Tambah RM6 untuk kos pos.





Berminat,sila pm saya:

Facebook: Norazizainaini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...