NAK KURUSKAN BADAN...?

Sunday 3 November 2013

Bedak Arab Kokuryu kini menjadi pilihan hati…testimoni



Setelah beberapa lama memakai BEDAK ARAB KOKURYU ini, kulit terasa lembut,jerawat pun kurang,muka berminyak pun dah tidak ada.. Yang dulunya malu untuk berdepan dengan orang sebab kulit berjerawat, berparut-parut.

Dulu, bila tengahari muka penuh dengan minyak..kalau kat dapur tak ada minyak,boleh la toskan minyak dari muka tu..


Sekarang saya telah menemui penyelesaian kepada masalah muka saya.. Saya amat berpuas hati menggunakannya.. Ramai kawan-kawan menegur muka saya lebih menarik, kulit lebih licin. Saya hanya tersenyum.. 

Sekarang saya begitu yakin dan tidak kisah berada di bawah matahari lama-lama. make up dah tak cair...


Tapi awas, jangan terbeli yang tak original..


Bedak arab ini terdapat banyak pilihan warna mengikut kesesuaian kulit orang asia. Di Malaysia hanya 5 warna yang menjadi pilihan iaitu:

1- Cherry pink (untuk kulit cerah)
2- Cherry (untuk kulit cerah sederhana)
3-Roshelle (kulit putih cerah)
4-Russet(sederhana cerah warna/natural-warna selamat sesuai semua jenis kulit)
5- Orange Blush(kulit sawo matang)


 **Untuk tetimoni saya sendiri sila kllik di sini


**Memang original dari kilang pengeluarnya di negara Arab**


Harga tak mahal pun… RM45 termasuk postage.




Berminat, sila hubungi saya:

PM@whatsap 017-6671431

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...