NAK KURUSKAN BADAN...?

Tuesday 3 September 2013

U-DETOX & SLIM PATCH membuang toksin dlm badan sambil anda tidur

JOM, BUANG TOKSIN DLM BADAN...!!! 

Tak semestinya orang sakit je ada toksin banyak dalam badan tapi orang sihat macam kite ni pun ada toksin jugak tau... Yang bezanya jumlah toksin di antara individu yang sakit dengan yang sihat je.. TAK percaya, cuba la sekotak U-DETOX & SLIM PATCH baru anda tahu tahap kesihatan anda..!!!

Di samping itu juga, produk ini juga akan membuatkan tidor anda lena dan ia juga dapat menurunkan berat badan sambil tidur je.. Badan pun akan terasa lebih ringan setelah menggunakannya..


KENAPA ANDA PERLUKAN Ushine U-Detox & Slim Patch?

Setiap hari manusia terdedah kepada berbagai toksin yang mengakibatkan tindakbalas kimia dan reaksi psikologi kepada badan manusia. Kebanyakan dari kita sama ada tidak
menyedarinya atau terlepas pandang akan bahaya toksin terhadap tubuh kita.

Sumber-sumber utama toksin ialah :
  • Makanan berproses (Pewarna, rasa dan pengawet)
  • Minuman (alcohol, minuman ringan, air paip)
  • Pencemaran udara akibat aktiviti kilang dan asap kenderaan
  • Perokok dan perokok pasif
  • Kesan radiasi dari penggunaan telefon bimbit
  • Bahan kimia merbahaya dalam alat jagaan diri dan kosmetik

    Sistem limpatik, iaitu system pembuangan semulajadi tubuh, adalah satu-satunya cara manusia menyahkan bahan-bahan toksin dari tubuh mereka. Sistem limpatik memainkan pernan penting di dalam mengekalkan system pertahanan badan yang baik. Namun begitu, apabila sistem limpatik tersumbat, cecair limpatik akan berkumpul dan tersekat, mengakibatkan seluruh sistem keracunan. Logam berat dan bahan kimia yang terhasil menjadikan tubuh manusia sukar menyerap vitamin dan mineral yang diperlukan. Bukan itu sahaja, sistem limpatik yang tersumbat akan menambah kepada masalah penghadaman, parasit, alergi dan isu berkaitan emosi,yang mana akan turut mengakibatkan tubuh mudah dijangkiti penyakit. Cara mudah untuk mengeluarkan logam berat dan toksin dari tubuh manusia ialah dengan mengeluarkannya terus dari luar, dimana Ushine Detox & Slim Patch memainkan peranannya. Telah dibuktikan bahawa ‘patch’ ini dapat menarik keluar logam berat dan toksin melalui permukaan kulit.

    Menurut ilmu perubatan cina, tubuh manusia mengandungi lebih dari 360 titik akupuntur, dengan lebih dari 60 titik terletak di tapak kaki. Dikenali sebagai ‘Jantung Kedua’, ia adalah zon reflek kepada organ-organ dalaman manusia, yang menjadi tempat pengumpulan toksin. Apabila darah mengalir ke tapak kaki, ‘patch’ akan menyerap toksin yang dialirkan ke titik akupuntur.






USHINE Detox & Slim Patch membantu membersihkan toksin dan bahan-bahan merbahaya dari tubuh dengan mudah, dan tanpa kesakitan. Warna tampalan (patch) akan bertukar mengikut tahap kesihatan anda. Bagi yang bermasalah, akan mendapati tampalan bertukar menjadi warna gelap atau bertompok putih pada keesokan harinya. Dengan penggunaan berterusan, ‘patch’ akan bertukar warna menjadi semakin pudar, yang menandakan kesihatan semakin baik. ‘Patch’ boleh juga di tampal dibahagian-bahagian lain yang bermasalah seperti lengan, lutut, bahu, buku lali dan bahagian sendi.

Seseorang yang berada pada tahap kesihatan normal, memerlukan 5 hari penuh rawatan (SEKOTAK) untuk mengeluarkan toksin dari badan mereka. Manakala bagi yang menghadapi masalah kesihatan yang agak serius, memerlukan 25 hari penuh (5 KOTAK) untuk rawatan menyahkan toksin.

Setiap kotak mengandungi 10 ‘patch’, cukup untuk rawatan selama 5 hari. Jangan lupa minum sekurang-kurangnya 8 gelas air semasa tempoh rawatan bagi memudahkan proses detoksifikasi.

Cara Penggunaan

Lekatkan Ushine U-Detox & Slim Patch pada tapak kaki
sebelum tidur dan biarkan selama 8-10 jam sebelum menanggalkannya. Untuk
bahagian lain di badan, tampalkan hanya pada waktu siang.

* Tidak sesuai untuk kanak-kanak berusia tiga (3) tahun ke
bawah dan ibu mengandung.



SEKOTAK RM39.90 =10 PATCHES= KEGUNAAN 5 MALAM

 DAPATKAN LESS 30% HANYA DENGAN BELIAN 10 KOTAK!!!



Berminat, Sila hubungi saya:


Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431
Facebook: Norazizainaini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...