NAK KURUSKAN BADAN...?

Saturday 21 September 2013

TESTIMONI KELAS ASAS BLOG & FAN PAGE

Assalamualaikum w.b.t


Hari ini adalah genap 2 bulan blog ini ditubuhkan. Alahamdullialh banyak perubahan dari segi isi kandungan dan tamplet blog ini sendiri dibangdingkan mula-mula ditubuhkan dulu. Macam tak percaya, akhirnya saya mempunyai blog sendiri. Tak pernah dalam minda saya terfikir untuk berblog sebelum ini. Malah tak tahu apa kegunaannya. Kini saya telah mengetahuinya serta seronok berblog. Satu hari kalo tak tengok godek-godek blog rasa hati tak tenang. ;)


Pada hari ini juga, saya ingin berkongsi kegembiran yang tak terhingga iaitu pada hari ini saya dikejutkan dengan sms dari cikgu kecik saya Wan Rokiah dengan berita yang cukup mengembiran iaitu blog saya berada tangga pertama dalam cariaan google mengenai Emorra Be Slymm. Sungguh tak disangka, akhirnya saya berjaya.





 Alahamdulliah dan terima kasih yang tak terhingga kepada kawan-kawan serta cikgu pengasas Asas Blog dan Fanpage iaitu Cikgu Zaila yang telah banyak memberi tunjuk ajar dan banyak member sokongan kepada saya.
Kepada kawan-kawan terima kasih yang terhingga juga kerana banyak menolong serta memberi dorongan serta tips-tips yang amat berguna dikongsi bersama.


Alahamdullialh, saya mendapat cikgu yang baik serta bijaksana serta kawan-kawan yang setia menolong antara satu sama lain. Alahamdullilah, semoga hubungan ukwah yang erat ini akan memberi keberkatan dan mamajukan lagi perniagaan yang dijalankan.. amiin..



Kepada anada yang diluar sana yang berminat untuk menyertai kami, untuk berbisness dan belajar Asas Blog & Fanpage jangan segan-segan pm la saya. Selain dapat belajar, anda semua akan dapat meramaikan lagi dalam koleksi buku kenalan.. 


Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431
Facebook: Norazizainaini.

1 comment:

  1. Terbaik!
    Teruskan kak.
    Seronok pula bc catatan akak ni kat sini

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...