NAK KURUSKAN BADAN...?

Saturday 7 September 2013

TESTIMONI KELAS ASAA BLOG & FANPAGE

TERIMA KASIH CIKGU ZAILA….


Jutaan terima kasih pada cikgu besar saya cikgu Zaila Mohamad kerana tidak pernah berputus asa dalam mengajar saya. Benda kecik pun saya tak tahu nak buat??? tetapi dia tak penah pinggirkan saya… dalam kesibukkan beliau melayan tugasan harian sebagai suri rumah dan cikgu kepada lebih sepuluh anak murid dia tetap membantu saya.


Cuba bayangkan saya tak tahu macamana nak log in blog untuk update…! Ada buku nota, dibuat air rebusan dah tu macamna nak pandaiiiii….??? Belajar hari ni, esok lupa.. Lusa Tanya cikgu balik.. Aiii… Malang sungguh… Tapi saya respek beliau, cikgu Zaila tak pernah mengeluh… kalau cikgu lain pasti saya dah kena pelangkung, karate kit dah..


Jutaan terima kasih cikgu.. Jasamu akan ku kenang sampai bila-bila… Semoga Kebaikan dan keiklasanmu dibalas dengan kebaikan. Amiin…

Cikgu Zaila terbaeeeekkk pernah saya jumpa… Pada kawan-kawan, suri rumah diluar sana yang berminat untuk bergurukan Cik Zaila Mohamad, berminat untuk berlajar asas membuat blog & fan page disamping boleh juga menambah pendapatan bisnes secara online macam saya, sila la menghubungi belliau di:



Email:zailamohamad@yahoo.com
sms/whatsapp:012-3228651
facebook : zaila mohamad
http://zailabinimdae.blogspot.com/


                              

                      Cikgu cute saya... maap cikgu, curik gambar...hehehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...