NAK KURUSKAN BADAN...?

Monday 14 October 2013

Dhias Shop House Online kini bersinar…

Assalamualaikum w.b.t


Alhamdullilah..hari ini terluang sikit masa. Jadi boleh la nak update blog sikit. Kali ini nak bercerita tentang kewujudan blog Dhias Shop House Online kini telah mendapat tempat dihati pengguna.


Tadi saya cuba dalam carian google dengan menaip ‘DHIAS’ alhamdullilah, syukur Dhias Shop House telah berada dimuka pertama carian google iaitu berada ditangga ke-5. Sebelum ni Dhias Shop House Online berada entah dimuka berapa dalam carian google. Bukan senang nak cari Dhias Shop House Online sebab ramai yang menggunakan nama “Dhias” sebagai nama utk blog masing-masing.Alahamdullilah, walaupun masih setahun jagung dan segala ringtangan terpaksa ditempuhi setiap hari akhirnya membuahkan hasil jugak…Walaupun tak banyak, tetapi ada perubahan yang positif kira dah bersyukur bagi saya.




Mulai sekarang, saya akan berusaha dengan lebih gigih lagi untuk mencapai segala impian saya. Akan berusaha memperbaiki mutu pengurusan dan memberikan servis terbaik untuk menjadikan Dhias Shop House Online adalah gedung pilihan pelbagai produk buat pengguna diluar sana.. InsyaAllah..



Kejayaan ini juga ingin saya berkongsi dengan cikgu saya Pn.Zaila, pengasas group kami iaitu Asas Blog& Fanpage. Bagi sesiapa diluar sana yang berminat yang ingin berlajar cara asas membuat blog dan fanpage boleh la menghubungi beliau.. Pasti anda tidak akan dikecewakan… Atau anda boleh menghubungi saya:


Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...