NAK KURUSKAN BADAN...?

Thursday, 21 May 2015

Dinner... Fairy Tales..

Assalamualaikum....

Alhamdullilah.. bertemu kembali kita...

Kali ini saya nak berkongsi tentang dinner yang kami ikuti pada tahun ini.

Tahun ini dinner bertemakan Fairy Tale.. Dengan exited la saya menyiapkan pakaian anak untuk majlis itu..makan bulan jugak..maklumla.. sambil kerja sambil cuci mata menyiapkan keperluan dinner. Bagi saya anak-anak diutamakan.. Mak ayah  pakai baju yang ada sudah.... 😅😅

Bermula dengan pakaian anak dara saya dengan bunga-bunga dikepala sehingga la ank bujang saya yang baru berusia 5mth time tu..

Masalah jugak sebab saya ni bukanla pro sangat tentang benda-benda ni.. melaram jauh sekali pro-nya.. hancus boleh la... nasib baik kawan-kawan ofis banyak membantu memberikan idea yang menarik.

Tada...ini lah hasilnya..

ni anak dara.. untuk anak bujang plak...

Puas hati settle akhirnya....  tunggu harinya pula la.. saya sambung pada next entry.. tunggu yea...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...