NAK KURUSKAN BADAN...?

Monday, 22 June 2015

Dinner Fairy Tale -episod 2

Assalamualaikum wbt...

Terlalu sibuk menguruskan hal-hal harian sehingga lupa nak update entri..

Entri lepas saya berkongsi tentang persedian nak ke dinner. Kali ini nak berkongsi tentang majlis dinner tu pulak...

Pada dinner tu saya memakai dress labuh biasa je. Begitu juga dengan en.suami. Kalau beli baju yang gempak-gempak pun nanti jadi hiasan untuk anai-anai je buat apa.. Baik pakai pakaian biasa je. Ala kad sudah la...Pakaian yang boleh dipakai untuk hari-hari lain sudah..

Saya memilih dress labuh warna hijau suami pulak t-shirt berblazer.. Kalau lelaki ni senang je nak pilih baju.. Kalau perempuan ni..Baju memamg bayak cantik-cantik tapi harganya makan ratus jugak.. Belum masuk aksesori lagi tu.. Perempuan ni kalau nak melaram kena pandai sesuaikan keadaan jugak.. sebab nanti ada je orang pandang atas bawah..tengok pelik.. Pilih yang senang,selesa dan tak la melebih-lebih dari orang lain. Nak breastfeeding pun senang.. Simple tapi nmpak ala-ala elegernt..hehehe..😊😊

Bila dah berumahtangga dah beranak pinak ni dah tak sempat nak fikir badan sendiri. Anak-anak mesti didahulukan... Badan sendiri kemudian la... Masa muda2 dulu tak sempat nak melaram,kini giliran anak-anak la jadi mangsa maknya...😁😁
























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...